Twilight Movie Night <3

Hejsan!
Nu sitter jag ute hos svärmonster och väntar på att Mamma ska komma och hämta mig:) Hon ska skjutsa mig till tågstationen för Mimmie och jag ska ta tåget till sthlm sen ta oss till Heron City därifrån :) SÅ GLAD !!
Längtat efter det här i månader nu, och idag smäller det :D
Men, men nu ska jag gå och välja skor sen så kommer mamma :)








Ta hand om er
Puss och kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Om livet som ensamstående mamma & Hundtokig.

Åhh, vad jag är avis! Jag vill också ju.. Aja, men ni får ha det helt underbart, och se filmerna åt mig med!



Krams

2010-06-29 @ 12:08:29
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0