WOHO!

Sådär nu kan jag lugna ner mig lite, har vart helt uppspelt den senaste  veckan :P Idag släpptes biljetterna till Twilight Movie Night:D <3 Jag var så orolig att vi inte skulle få några biljetter, men nu har jag och min syster en varsin biljett :D <3

Jag har inte sovit sådär jätte mycket dom senaste dagarna, hostar som en galning så det är inte lätt att somna och när man väl har gjort det så vaknar jag ju bara direkt !
Just nu sitter jag och väntar på att morfar ska komma och hämta mig och Molly så ska vi skjutsa ut Molly till mormor och jag ska få övningsköra efter det :D !
Imorse när Molly kröp omkring och busade så ramla hon som vanligt när hon ska försöka gå, men ist för att skrika mamma när hon var ledsen så blev det pappa idag :D Hon är så söt våran lilla busunge :)
Men, men nu ska jag göra mig iordning så jag är klar tills morfar kommer!
Puss och kram <3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0