Ensam!

Hejsan!
Nu sitter jag här uppe ensam på kvällen... är nämligen ute hos min mamma idag... Jocke jobbar kväll så då passade jag och Molly på att åka ut hit, men alla sover ju! Jag är ju en kvällspigg människa så jag är ju inte trött för fem öre.
Inte finns det många som sitter här heller... och jag har inga pengar på mobilen! Ska ifs ringa Jocke om ett tag, han slutar om 15 minuter :) <3
Jobbigt att sova borta från honom, längtar redan efter min älskling <3 Men han orkar inte åka ut hit så sent :/ Men förstår att det inte är så roligt att åka så långt när man jobbar sent och är trött!
Men, men idag har jag vart lite duktigt igen... Har vart ute på två raska promenader :D Går ju åt rätt håll iaf. Måste verkligen gå ner i vikt nu tycker jag... Skulle ju vara roligt om man kunde ta på sig lite kläder och tänka oh vad fint det här var då... Ist för att tänka fyfan så man ser ut!
Saknar hur jag såg ut förut... Har faktiskt haft snygg kropp förut!
Mimmie och jag var ute och joggade igår... Måste ju börja någon gång om jag ska lyckas med det här!
Men nu har jag verkligen bestämt mig! Nu ska jag verkligen skärpa mig när det gäller att äta också. Hoppas på att jag klarar det, är lite osäker  på det hela men min underbara syster Mimmie stöttar mig iaf, och så ska jag försöka slå min bror Emil i en sak också :)
Önska mig lycka till... För det behöver jag verkligen!
Det här är en sån där dag där jag kan sitta och skriva om allt och inget... MEn vad jag än skriver så kommer det bli rörigt!
Nu blev jag irriterad också för jag hittar ingen musik att lyssna på... Har bara två låtar som går runt runt här!
Mina älsklings låtar:; Michael Jackson - Man in the mirror och Avantasia - Dying for an angel<3 Helt underbart bra låtar, spelar ingen roll vilket humör man är på dom passar vilket som!
Men, nu ska jag inte skriva mer för jag ska prata med älsklingen nu innan han måste sova :P
Slänger in någe imorgon också :)
Ta hand om er alla och förlåt för ett rörigt inlägg om ingenting!
Puss och Kram <3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Nettan

Lycka till.... jag vet att det är jobbigt att vilja gå ner i vikt men har man ett mål så........

2010-05-04 @ 13:41:46
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly<3

Nettan : Nee, det är inte det lättaste :/ Men det ju ingen annan än jag själv somsatt mig i den här sitsen... Men men nu jävlar ska jag göra någe åt saken :P

2010-05-04 @ 15:03:20
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Nettan

Bra inställning :)

2010-05-04 @ 16:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0