Väntar...

Hej,hej!

Idag har mamma vart barnvakt åt Molly eller ja hon är fortfarande barnvakt:P
Jag har vart inne hos syster och blivit bjuden på mat, farmor och farfar var också här och käkade, det var mycket trevligt :D

Efter att vi hade käkat skulle jag egentligen åka hem till mamma... Men bror min ringe och frågade om jag kunde åka in till stan och lämna hans pengar... Så jag åkte in med dom!

Sen när jag hade lämnat pengarna så blev jag kvar inne i stan... Ska skjutsa Emil och Linus ut till Ostra senare så jag hade ingen större lust att åka ut till mamma för att bara vända i princip :P


Nu sitter jag och lyssnar på julmusik:D Har julskivan i bilen också, så nu fattas bara snön!


Men,men nu ska jag nog börja stänga ner här och gå ner till bilen :)


Hittade en bild på mig när jag var gravid, inte så långt gången men jag har en liten bula :D






Ta hand om er
Puss & Kram


Vad folk tycker ^^
Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Tack för kommentaren i min blogg hihi! Jag visste inte att du hade blogg heller :o fast jag fixade min för några dagar sen bara, hehe! <3

2010-10-18 @ 15:28:39
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0