Bristningar

Hej, hej!






Idag har det faktiskt inte hänt sådär jätte mycket. Bara det vanliga :P
Har självklart busat med min underbara och älskade dotter <3
Jag tror att hon börjar bli sjuk lilla skruttan, hon verkade lite hängig ikväll innan jag la henne men hon hade ingen feber iaf!
Får se hur hon mår imorgon när hon vaknar om hon får stanna hemma från dagis eller inte.
Hoppas hon blir bättre med lite sömn i kroppen :)

Ikväll så sover vi ute hos mamma så jag ska åka och hämta hem Jocke från jobbet när han slutar, med andra ord behöver jag åka snart om jag ska hinna!
Vi skulle egentligen åka ut till mamma för att hämta Emil imorgon bitti men då kändes det lite smidigare att sova där så vi slipper gå upp jätte tidigt :P
Så inatt blir det att sova obekvämt på några dynor, haha!




Men, men imorgon så tar jag och min lilla familj helg :)
Vi vet inte vad vi ska hitta på för roligt i helgen, det kanske bara blir en helg hemma :P
Jag tror visserligen inte att det kommer bli det, för vi brukar åka ut till Grundby, Mora eller Hällberga en liten sväng iaf :)
När jag skrev sådär så insåg jag att vi bara umgås med folk som bor ute på landet :P


Just, ja min mamma berättade att hennes jobbarkompis sambo har opererat sig. Hon hade fått (hängmage) och bristningar efter att ha fött deras två barn.
Hur som helst så satt jag och mamma och pratade om det där... Visst jag skulle väldigt gärna vilja ta bort mina fula bristningar men jag visste ifs att dom kunde komma när jag behöll Molly. Sen tror jag inte att jag skulle vilja lägga mig på operations bordet i onödan... Det går ju att träna bort själva magen men det tar sin tid!
Så vad tycker ni alla om att operar magen efter graviditet?





Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer för jag måste åka för att hämta Jocke... Inte så roligt om han ska behöva vänta på mig :P

Det syns väldigt dåligt på bilden
Men jag har ganska mycket bristningar redan här
och det blev mycket värre senare!
Tog tyvärr inte så många bilder på magen utan tröja, eftersom jag har
så fula bristningar!





Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

åhh tack allt bra ?

2011-04-06 @ 21:41:14
URL: http://tildewaller.blogg.se/
Postat av: T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

allt är bra (:

2011-04-07 @ 09:58:52
URL: http://tildewaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0