Min söta dotter <3

Hej,hej!





Idag när jag hämtade Molly från dagis så hade vi planerat att åka ut till mamma för att ta ut hundarna, men hon ringde några minuter efter att jag hade hämtat Molly och sa att hon hade åkt hem från jobbet för hon kände sig lite krasslig... Så jag bestämde mig för att jag och Molly skulle åka hem först och äta lite mellanmål.
Efter det så ringde jag mamma och kollade hur hon mådde, och då hade hon tydligen spytt :/
Så det var tur att vi inte åkte ut dit innan mellanmålet, det hade inte vart rolig om Molly hade blivit magsjuk!


Men vi har städat lite i Mollys rum idag och så har vi även bara setat i soffan och haft det mysigt medans vi har kollat på musses klubbhus :)
Mormor och morfar ringde runt 16:00 och frågade om vi ville komma ut till dom på en fika, så vi åkte ut dit en sväng :)
Molly fick en lite försenad påsk present av dom. Det blev en tjock tröja, ett par leggins och en t-shirt :)
Vi stannade inte så länge eftersom vi skulle hinna hem och göra kväller här hemma :P
Vi tittade lite på händige manny och musses klubbhus, sen så gick vi och borstade tänderna :)
När vi gick in till hennes rum så skulle jag dra ner rullgardinen så då gick hon ut och sa: vänta mamma. Jag var tvungen att  gå och kolla vad hon hade för sig... Men hon stängde av tv:n och sen la hon kontrollen på borden och så stod ljusstaken snett så hon ställde den rakt, sen sa hon: Så. Och så gick hon inte till sängen :P
Jag tycker hon är för söt :D
Jag är väldigt stolt mamma till våran underbara dotter :) <3

Nu sitter jag här för mig själv och lyssnar på musik. Jag ska gå och diska efter att jag har skrivit klart här.
Jag ska nog roa mig själv med att kolla lite på desperate housewives tills min älskade sambo kommer hem från jobbet :)
Nej nu ska jag ta ett ryck i köket så det blir klart... Vi får se om jag skrivet ett inlägg till ikväll!
Just ja, den där grejen jag har för att lägga in bilder på datan, den är ute hos mamma så jag kan tyvärr inte bjuda på några nya bilder :/
Lille Walther och jag :) <3


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0