Påskfest

Hej,hej!



Idag när Molly var på dagis så åkte jag över till Nathalie ett tag. Det blev tyvärr bara två timmar där, men vi får pricka in en till dag så vi får lite mer tid :P
Det var iaf skönt att få prata av sig lite!



Efter Nathalie så åkte jag och hämtade upp lilla Molly från dagis. Dom var ute när jag kom, och det är verligen roligt att se att hon leker och har kul på dagis :) 

Imorgon så har dom "påskfest" på dagis, dom får klä ut sig om dom vill... Men jag tror faktiskt inte att Molly bryr sig om hon är utklädd eller inte så vi hoppar den delen :P Hon får helt enkelt ha sina vanliga kläder!

Anna-liisa(Mollys farmor) ska hänga med och hämta Molly imorgon så dom på dagis får träffa henne. Personalen vill träffa henne innan hon hämtar Molly själv!
Anna-liisa ska ju ha Molly när vi åker till Turkiet... Så hon kommer ju hämta och lämna henne på dagis.

På tal om Turkiet så längtar jag verkligen som en tok dit :P Det kommer bli jätte jobbigt att vara ifrån Molly i 1 vecka, men jag och Jocke tycker inte att det är speciellt snällt att ta med henne heller. Eftersom hon tycker det är jobbigt med värme och det är ju inte kallt i turkiet direkt!
Vi får ta med henne på en semester sen när hon blir äldre och kanske till ett ställe där det inte är riktigt så varmt som i Turkiet :)

Jag har aldrig vart borta från Molly sålänge... Jag kommer sakna henne som en tok<3

Men nu måste jag starta om datorn här... För den ska uppdatera sig lite :)
Återkommer med ett inlägg till senare. Ska berätta om våran dag :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0