Sängen <3

Vad roligt, allt jag skrev försvann :(



Hur som helst så sitter jag i sängen med min fina dator och skriver... Och det var mycket roligare än att sitta på en obekväm stol!
Jag håller på och undersöker vad man kan göra för roligt med camen på den här datorn, så jag var lite egoistisk och tog bilder på mig själv :)
Så här får ni en mycket vacker bild på mig när jag är trött som ett as och redo för sängen... Med andra ord inte speciellt vackert!

Nu kom min underbara älskling hem :D Jag hade tänk kolla Navy med honom men jag känner att jag inte har någon större lust att titta på det. Så jag tänkte klicka omkring här inne ett tag till och sen kanske det blir ett par sidor lästa i min bok :)
Just nu håller jag på och läser Sanningen om gömda... Det är en riktigt bra bok, men det är tråkigt att gömda och alla dom böcker blir totalt förstörda av den här.
Sen så är det extremt liten text i den här boken så det tar ju evigheter att läsa ut den. Jag läser inte snabbt i vanliga fall så det kommer ta jätte lång tid att läsa ut den. Efter den boken så har jag en hel rad med andra böcker som jag ska läsa!
Jag har gått och blivit lite läs beroende :)


Haha, varje gång jag blir klar med en bok blir Jocke glad eftersom han tycker jag blir lite mer social sen så fort jag tar fram en ny så suckar han :P Stackar´n! Jag kanske ska ta en paus från allt mitt läsande efter den jag läser nu så  Jocke får som han vill också :)

Jag fick visst väldigt mycket att skriva om bara genom att sätta mig i min underbara säng!
Men nu tänkte jag faktiskt försöka få in bilderna på den här datorn, för jag hittade en sak som jag kan sätta in minnes kortet i :)
Får se om jag slänger in ett till inlägg med lite bilder.
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Johanna

Mm, ibland känns det verkligen som att det är jag mot världen. :/



Ah, han kommer hem på onsdag. Ska bli skönt att få hålla om honom igen. :) <3

2011-04-18 @ 22:29:04
URL: http://iccywiw.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Sån där "sak" (som du så fint uttrycker det för;)) som man sätter minneskortet i har jag med, dom är ju perfekta :D

2011-04-19 @ 08:21:39
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0