Tråkig måndags kväll

Hej,hej!




Idag var det meningen att jag och Molly skulle ta det lugnt och fixa här hemma. Men det ändrades sen när jag pratade med mormor i telefon... Vi hängde med dom ut på landet en sväng :)
Så vi har sprungit omkring och busat där. Vi gick även ner till bryggan och satte oss där en stund :)

Jag kände på vattnet och det var inte skönt alls, usch det var jätte kallt!

Nu sitter jag här och kollar runt lite... Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, blir antagligen en tråk kväll :/

Molly gick och la sig ganska tidigt idag så hon ska orka upp till dagis imorgon :)



Ne jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om... Så jag återkommer lite senare igen :)
Just ja, jag har inte hittat någon sladd än... Så jag kan inte lägga upp några nya bilder :(





Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Halv åtta hos mig ju :D

2011-04-18 @ 19:56:02
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0