Jobbig natt....

Hej,hej!



Jag måste säga att jag har varit med om bättre nätter... Jag har inte kunnat somna för att det har varit fööör varmt. Sen när jag väl kunde slappna av lite för att kunna somna så vaknade Molly och började hosta som en galning, så då fick jag springa in till henne för att trösta henne lite sen lägga henne igen. Någon timme efter det så tog jag febern på henne och det visade sig att hon hade feber så det var ju inte så konstigt att hon inte kunde sova ordentligt :/


Sen vaknade hon runt två tiden igen och då hade jag inte hunnit somna än... Men hur som helst så hade hon en fullkissad blöja så jag var tvungen att väcka Jocke så han kunde springa ut till bilen och hämta blöjorna som vi hade glömt att ta in... När han kom in så fick Molly en panodil för febern hade stigit, men efter den så somnade hon som en stock och har sovit hela natten fast hon har hostat. Jag tycker så synd om henne när hon är sjuk :/ <3


Jag kollade på klockan vid 04:00 ungefär och då låg jag fortfarande vaken... Men det började svalka lite efter det så då måste jag ha somnat. Klockan 08:55 så vaknade min lilla tös och ville ha frukost, så då klev en extremt trött och sliten jag upp. Som tur är så är Molly på myshumör idag, så hon ligger i soffan och kollar på playhouse disney :)

Vi får se om jag kanske går och lägger mig sen när Molly ska sova efter lunch :P


Idag fyller min älskade pappa år <3

Så en stort GRATTIS till dig pappa! <3
Jag saknar dig jätte mycket min fina pappa
<3

På Lördag så ska jag och min kusin Linn på bio för att se Harry Potter :D
Det ska bli riktigt kul, och jag hoppas att filmen är riktigt bra :)

<3




Nu ska jag börja packa ihop lite saker för Molly och jag ska åka ut till mamma så hon får låna våran bil en snabbis :)


Molly Mimmie Liisa Skogsberg
<3


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

sådant är jobbigt, när man svettas eller fryser för mycket för att kunna sova överhuvudtaget. usch!!

2011-07-12 @ 13:57:25
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Min natt liknade din! Saga grät och grät och vägrade släppa mig, det blev sjukt jobbigt efter ett tag då Freja ville komma upp och äta och jag inte kunde hålla om Saga längre.. Just nu har Saga blivit lite sämre och har fått alvedon, hostmedicin och näsdroppar, jag hoppas innerligt att det hjälper!

Jag som redn tyckte att jag fick lite sömn, haha!

2011-07-12 @ 21:34:40
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: k a t t i s -v-

Stor hon blivit :))

2011-07-18 @ 11:43:10
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Terese , Gnälliga morsan

sötnos! Men vad skönt att hon börjar bli frisk nu. :)

2011-07-21 @ 07:48:19
URL: http://froststedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0