Hemmafru

Hej,hej!



Idag har våran lilla bus fått ett diplom på dagis :) Hon har gått och blivit städhjälte, haha :)
Ja det passar henne iaf för hon älskar att städa här hemma! Det roliga är att hon faktiskt är riktigt duktig på att städa, det är inte bara att plocka undan som gäller när hon sätter igång. Utan hon ska damma och fixa, och det blir riktigt fint när hon städar :D



Idag var vi ute hos mamma och hämtade hem all våran tvätt, så nu har vi väldigt mycket kläder här hemma, haha! Vi har ju inte plats för allt.


Jag har bakat idag igen, men idag fick inte Molly vara med. Jag gjorde det direkt när hon hade hoppat i säng... Så nu finns det väldigt mycket mockarutor här hemma. 

Jag har börjat känna mig som en hemmafru... Jag städar extremt mycket hela tiden och jag bakar hela tiden... Det konstiga är att jag tycker att allt är riktigt roligt. Det är till och med roligt att diska, vad är det för fel på mig?!
Men det är ju iaf väldigt skönt för Jocke att komma hem och allt redan är fixat här hemma, då får vi lite mer tid över till varandra :)


Ikväll får Jocke titta film själv för jag har lovat att skjutsa hem Emil direkt när Jocke kommer hem från jobbet...  Jag lär ju inte orka titta på någon film när jag kommer hem igen!

Ne nu får jag nog ta och vattna mina blommor lite, sen ska jag skriva lite i Mollys baby bok :)

Vi får se om jag tittar in här lite senare och skriver!

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Haha det känns som jag, jag skulle nog kunna vara hemmafru om vi bara hade råd ;) haha!

2011-05-05 @ 08:37:41
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Linnsan

Men vad bra Elin, då kan du komma och flyttstäda här hemma sen då ;P haha <3

2011-05-05 @ 10:24:24
URL: http://linnhademalm.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

fin blogg !:D



Förresten skulle du kunna hjälpa mig att vinna den här tävlingen

http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-jenny, jag leder , men inte med så många röster längre så det skulle betyda jätte mkt om du la ner 2

sekunder på mi goch rösta ! självklart får du en länkning som tack !:

2011-05-05 @ 22:27:57
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0