köra

HEj,hej!



Igår var Jocke och några killar iväg med Emil till Linköping för att kolla på någon inlines kille tror jag att det var... För Emil fylle 21 igår :)

Jag och Molly var ute hos mamma nästan hela dagen, och sen åkte vi med mamma till Pelle och Åsa en lite sväng. Sen när jag skulle åka hem för att lägga Molly så ringde min svärmor och kollade om vi kunde sova där ist så vi åkte dit :P

När Jocke kom hem så åkte jag iväg för att skjutsa hem Linn, Rickard och Linus från mamma. Efter att jag hade lämnat av dom så åkte jag vidare hem till Pelle och Åsa, för jag tyckte det var lite onödigt att åka hem till Grundby när det var ungefär 1 timme kvar tills jag skulle köra hem mamma från Hällby, så jag väntade där helt enkelt :)


Sen efter att jag hade lämnat mamma hemma så blev det en sväng in till stan igen... Så jag kom hem ganska sent igår!
Jag gick och la mig typ halv 3, jag trodde att jag skulle vara helt slut imorse när Molly vaknade men jag kom upp utan problem och Jocke kom faktiskt också upp helt utan problem fast han hade druckit en hel del :)

Nu ligger Molly och sover och Jocke är iväg och kör lite motorcykel. 

Jag och Jocke funderar på om vi ska gå på bio ikväll men vi får se om vi orkar och har lust ikväll!



Nu ska jag kolla runt lite här innan Molly vaknar  :) För hon vill nog gå ut en sväng sen när hon vaknar :)



Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Ensamstående ung mamma till Saga & gravid i vecka 33!

Klart att ni kommer att sakna er lilla Molly, men det går nog bra! Jag håller med dig om att inte ta med dem till ett så varmt land, det känns lite läskigt faktiskt.. Man vet ju aldrig hur de reagerar på värmen liksom :/



Krams på er!

2011-05-15 @ 16:04:38
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Då får du låta bli att vara lat! :D

2011-05-15 @ 19:25:51
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0