En vanlig Måndag

Hej,hej!




Jocke har ju vart i London över helgen med jobbet, så jag och Molly har umgåtts med mamma hela helgen. Det är därför som jag inte har skrivit något under helgen... Kännes inte så snällt att sätta sig och skriva ett inlägg när hon var här :P


Men jag måste säga att det är väldigt skönt att Jocke har kommit hem. Jag har saknat honom <3

Han har saknat mig och Molly bara under helgen så det kommer nog bli väldigt jobbigt för oss att vara ifrån Molly en hel vecka nu när vi åker till Turkiet :(
Jag kommer inte må bra på Fredag när vi lägger henne :( Jag vet ju att hon kommer ha det bra hemma hos sin farmor men iaf <3




Imorgon ska Molly få gå till dagis igen för nu är alla svinkoppor uttorkade :D Får se om hon blir arg imorgon när vi lämnar henne på dagis eller om hon inte bryr sig :P

Idag så har vi vart ute en sväng till mamma för att Molly skulle få cykla :) Hon tycker det är jätte roligt att cykla och hon kan nästan ta på sig hjälmen helt själv nu. 



Vi har även hjälpt svärmor att flytta lite saker till hennes lägenhet, men vi kunde inte hjälpa till så mycket idag eftersom Molly skulle sova :P

Så nu blir vi av med tv:n.... Man ska INTE låna saker av folk... vi kan inte köpa en ny tv den här månaden eftersom vi ska till Turkiet och Jocke var i London i helgen. Det går ju lite pengar till det!

Jag är på dåligt humör för det kommer bli tråkigt utan tv och utan skohylla! Plus lite andra saker. Nej, jag tänker då inte låna något mer av någon! Isf ska man köpa det eller få det. Punkt slut!



Nu tänkte jag faktiskt gå och diska så det blir klart :) Men jag skriver imorgon igen!


Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Mims

Sv: Det kan du ge dig fan på att jag kommer vara! Sjukt osocial! :P Ska dra på mig hörlurar och sätta igång musik så fort jag sätter mig i bilen och sen tänker jag inte stöänga av förän vi anländer till Arlanda! ;)

2011-05-31 @ 10:43:47
URL: http://mimsme.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Oh :) Vems var det då? Jag skulle nästan vilja ha en touchis jag med ;p

2011-05-31 @ 17:44:19
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Haha förtlåt :D Den är muuuummms! <3

2011-05-31 @ 19:46:04
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0