Städ och julmusik!

Hej,hej!
 
 
 

Nu har jag nästan städat klart... Ska bara låta grejerna till fläkten i köket ligga i blöt ett tag till så är dom rena också sen :)

Hade tänkt fixa ett pepparkakshus idag men det fanns inte grejer till det hemma så får försöka hinna med det imorgon ist. 
 
 
 
Nu sover iaf båda barnen så nu är det lugnt här hemma, så jag kan lyssna på min julmusik för mig själv ;)
Jesper ska sova här idag, men han gick hem till någon kompis som bor här i skogstorp ett tag :)

 
 
Imorgon ska ska jag försöka hinna med att köpa en julgran med syster. Håller verkligen tummarna för att det ska hinnas med, men det är en tajt dag imorgon!
Ska göra massor av saker med Jocke på förmiddagen sen kl 15:00 ska jag och barnen vara på plats hemma hos momor och morfar för lite julfirande med Daniel, Jennifer, Madde, Nellie och Charlie :)
Där imellan ska även mina små monster få i sig mat, ser redan nu är det är näst intill omöjligt att hinna :/

Ja,ja blir det ingen gran imorgon så SKA jag ha en på Onsdag :) 

Nu ska jag gå och fixa klart fläkten, sen ska jag ta mig en kopp te och mysa ner mig i soffan med underbar julmusik ♥
 
 
Ha en mysig kväll alla fina människor :)
 
Puss & Kram
<3
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0