1 dag över!

Hej,hej!




Sådär nu har man gått över tiden med en dag och bebis verkar visst ha det mysigt inne i min mage och har nog inga planer på att ta sig ut inom dom närmsta dagarna.


Nu har jag gått och fått tillbaka trycket i huvudet och är kallsvettig plus yrselattacker :/ Ska till bm imorgon så får se vad dom säger om det.... Antar att det är högt blodtryck som spökar igen!

Imorgon så fyller jag 20 så då tänker jag enbart tänka på det och inte gå runt och vara deppig för att jag får gå över tiden :P


Dom närmsta kommer över imorgon och firar mig så det ska bli mys :) Det tråkiga är bara att bror min kommer hem sent imorgon(han är på semester) men han får helt enkelt komma över på Lördag :P
Farmor och farfar är även borta så dom får jag också klara mig utan :/ Men dom bjuder jag över när dom kommer hem från sin lilla tripp :)


Nu ska jag gå och stoppa något i magen för jag börjar känna mig lite hungrig. Jag har visst gått och blivit extremt dålig på att äta också, men det är inte lätt att få i sig något när man mår illa!


Men vi hörs imorgon :D
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0