5 dagar kvar!

Hej,hej!



Nu är det bara 5 dagar kvar. Det börjar verkligen närma sig den 21 nu!

Har molande värk i ryggen och magen som gör lite halv ont imellanåt..  Men jag är ganska så säker på att det inte är något på g för det. Känns som att min kropp bara jävlas med mig just nu!

Kan det inte bara börja göra jätte ont så vi kan åka till förlossningen och få se våran fina lilla bebis :)

Jockes syster har iaf gissat på att lillskrutten kommer titta ut söndag natt :) Hoppas hon har rätt, skulle vara väldigt skönt om h*n ville komma lite tidigare iaf :D

Någon mer som har någon gissning på vilken dag h*n kommer titta ut? :)





Ikväll så är Jocke iväg och jobbar lite extra med en bil... Så jag sitter här hemma i soffan och försöker roa mig. 
Så jag hoppas att alla bloggar jag läser har skrivit något roligt :)


På tal om något annat än bebis så fyller jag ju faktiskt 20 om exakt en vecka :)
Får se hur mycket firande det blir... Familjen kommer iaf över på fika :D 


Nej, nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sen ringa ett samtal till mamma och snacka massa skit :)



Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0