Allmänt irriterad

Hej,hej!

Det har fortfarande inte kommit upp någon magbild här och det är för att jag inte tog någon...

Nu har jag gått och blivit sjuk också. Så inte nog med att jag har högt blodtryck och inte får göra något utan nu ska jag ligga här med feber och ont i hela j*vla kroppen :(

Så jag är inte på humör för någonting! Jag tycker att lillskrutten kan komma nu så jag iaf blir av med det höga blodtrycket.
Men om det blir som jag tror så kommer h*n ligga kvar till i april!

Ne nu ska jag återgå till mitt tv-tittande och sluta klaga här. Blir förhoppningsvis ett litet mer glatt inlägg imorgon!


Puss & kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Ja vad tråkigt :( Du får gosa med dom du har :D



Ja, dom blåa kilisarna är ju inte så vanliga för att vara mig men jag vill testa något nytt (a)

2012-03-08 @ 10:05:37
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0