Helt jävla sjukt!!!!

Hej,hej!


Jaha, nu är jag irriterad över katten igen!!!

Han har vart ute sen i torsdags, bara vart hemma i glashuset och käkat lite mat då och då. Hur som helst såg jag att en kille från skogstorp hade lagt upp en bild på Jerry på livbojen, så jag ringde honom och sa att det var min katt och att jag skulle komma och hämta honom.
Så har dom haft honom i en låda ute på trappen:s vad är det för jävla idioter!
Nej, nu vill jag flytta ifrån den här sjuka stället... Jag blir fan rädd!
Hur hade dom tänkt att han skulle kunna komma hem när han är instängd i en låda?!


Stackars lilla Jerry <3




Hur som helst så sitter jag och myser med min söta lilla Jerry :) så nu ska vi försöka hitta något roligt att titta på tills mannen i mitt liv kommer hem :)

Ha en trevlig kväll alla fina där ute :)
Jag ska försöka att ha en trevlig kväll här i sjuka skogstorp!

Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Elin

Undrar hur de tänkte? Lilla kissen ❤ knäppa människor finns det gott om!!

2012-11-06 @ 23:03:44
URL: http://enrosagerbera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0