bokat tid

Hej,hej!
 
 
 

Idag åkte jag och Joakim in till Blue Lotus och pratade lite med dom, så då kläckte Jocke ur sig att jag ville tatuera mig (vilket jag har gått och pratat om nu ganska länge) så det slutade med att jag bokade en tid den 28/6 :D 

Så nu har jag verkligen något att längta till :D



Efter Blue Lotus så körde Joakim hem mig så jag kunde hämta min bil... Jag åkte till Maxi för att köpa blöjor och hämta upp mina tender care som jag hade beställt av Sanna :)

Sen drog jag mig vidare mot dagis för att hämta upp mina busungar. Det gick väldigt snabbt att få ut dom till bilen idag, så jag är nöjd med den hämtningen ;)


 
När vi kom hem så gick Eddie och la sig en stund så Molly och jag la oss i soffan och vilade lite tills mamma kom hit en sväng :)
Meningen var att jag skulle åka ner och köra spinning... Men jag kom inte in på passet så jag ville inte åka ner bara för att kanske komma in. Fick bli hemmaträning idag ist :)

När mamma kom så vaknade Eddie så dom två fick leka en stund medan jag och Mollyplopp bakade en tigerkaka :)
Enligt mamma, Molly och Eddie så blev den lyckad så hoppas Joakim också tycker om den :)


Nu har jag ingenting att göra här hemma... Så ska sitta här och ha tråkigt i 30 minuter till sen så ska jag titta på underbara Grey's Anatomy :)
Missade tyvärr förra veckans avsnitt, men hoppas på att jag inte missade något viktigt!


 
Nej, nu ska jag ta och avsluta här... Hade något jag ville skriva om men har totalt glömt bort det :P Får se om jag kommer på det, isf återkommer jag lite senare med det :)


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Ska bli så spännande och se hur det blir :D

Svar: ja ellerhur :D <3
Elin Skogsberg

2013-04-24 @ 22:24:25
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: linnsan

Vet du vad du ska tatuera? ;)

Svar: Japp :D Men Patrik skulle rita den när jag kommer dit och ska tatuera mig :D
Elin Skogsberg

2013-04-25 @ 11:02:14
URL: http://linnhademalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0