Denna underbar starka kärlek

Hej,hej!
 
 
 

Idag blir våran älskade lilla pojk 11 månader :) Våran lilla lilla Eddie blir ju 1 helt år om 1 månad :O 
 
Var det inte nyss jag satt här hemma och var flyförbannad över att jag inte hade fått några värkar, och bara några timmar efter det så la dom upp världens mest vackraste pojke! <3
 
 
 
 
Ja, vilket går över till mina tankar idag....
 
Hur är det möjligt att älska sina barn så mycket som man gör, jag trodde faktiskt inte att det var möjligt att känna så stor kärlek!
Sen att få dela denna underbara kälek tillsammans med min underbara sambo, jag är så lycklig över att jag har er tre <3
 
 
Våran lilla Eddie 2 dagar gammal <3 
Tror att jag och Eddie satsar på att göra samma min ;) 
 

 
Här sitter och och babblar om att tiden med Eddie går fort, då är det inget emot vad tiden med Molly har gått :P
 
 
Molly min älskade lilla sötnos du kommer ALLTID att vara min bebis, även om du är långt ifrån en bebis <3
 
Vi har börjat att lära henne alfabetet och nu kan hon såhär långt själv "A B C D E F" och så kan hon räkna själv upp till 20 :)  
 
Jag är så stolt över henne :) <3
 
 
 
 
 
 
Underbara lilla Molly 1 dag gammal<3
Minns det som igår och du är snart 4 år mitt lilla hjärta <3

 
 
Sen kommer vi till människan i mitt liv som har gjort allt det här möjligt och som finns där för mig i alla lägen, han som står ut med mig även när jag själv inte ens står ut med mig. 
Han som älskar mig för den jag är, han som har stått vid min sida i snart 9 år <3
 
Joakim min underbara älskling kärleken till dig och till våra barn går inte att beskriva med ord hur mycket jag än försöker <3
 
 
 
 
 
KÄRLEK
<3
 
 
 

 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Så tööööta!

9 år?! Fan jag tyckte nyss det var 4....

Svar: Ja men jag har inte riktigt förstått vart tiden tar vägen? :O <3
Elin Skogsberg

2013-02-28 @ 00:03:40
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Nej du det förstår jag :O För det vet inte jag heller som sett på utifrån, även fast jag inte ens var med rikrigt från början ;) hihih! <3<3

Svar: Evve, jag tror vi får börja inse att vi börjar bli vuxna:P Fast än jag tror att jag aldrig kommer känna mig som vuxen :P <3<3
Elin Skogsberg

2013-02-28 @ 13:29:47
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Haha säger detsamma.. svårt att inse det. Men vi borde nog göra det :o <3<3

Svar: Undra bara hur vi ska inse det? :P haha <3<3
Elin Skogsberg

2013-03-01 @ 00:22:52
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0