Allt och inget

Hej,hej!
 
 
 
 

Har nyss kommit fram till att det inte kommer gå så bra att skriva i min blogg idag... Just därför det inte har kommit upp något inlägg än!
 
 
Idag har Molly vart hemma från dagis för jag har inte haft någon bil här hemma. Så det har vart full rulle här hemma :)
Jag har dock inte mått så bra idag, så jag har försökt underhålla Molly med lite lugnare aktiviteter idag och det faktiskt gått ganska smidigt :)
 
Hon har faktiskt inte vart sådär jobbigt trotsig idag, skönt för mig :D
 
 
Eddie har spenderat mesta delen av dagen med dammsugaren... Jag förstår inte varför han tycker att den är så rolig :P
Men jag är glad när han hjälper till och städar :D
 

 
Slängde ihop en kladdkaka till älsklingen ikväll och den är typ slut redan, så jag antar att den gick hem :P
Fick säga till han att spara en liten bit till Molly så hon får smaka imorgon :)
 
 
 
Jag ska inte fortsätta och mala på om ingenting så ni får vänta tills imorgon på ett inlägg :)
 
men godnatt på er!
 
 
 
 
 
En söt liten bild på våran underbara lilla Molly när hon var liten 
<3
 
 
 
Puss & Kram
<3
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0