födelsedag, firande, träningsvärk!

Hej,hej!
 
 
 
 

Nu har jag gått och blivit hela 21 år gammal :) Fyllde år i Lördags!
 
Vi hade lite fest här hemma för mig i Lördags och det blev lyckat tycker jag. Så ett stort tack till alla som kom hit i Lördags, ni gjorde min födelsedag till den bästa! <3
 
Fick lite present i Lördags också... Fick äntligen min efterlängtade Tassimo-maskin :D Sitter här och dricker en kopp nu :)
Så tack mamma för presenten, den är redan väl använd :D
 
Fick lite olika smaker till min fina tassimo av Emil och Jenny :) Och sen fick jag två extremt fina ljusstakar av Samantha :D
 
Tack, tack och åter igen tack för allt :D
 

 
På Söndagen så åkte vi hem till Emil och Jenny för att fira Jenny som fyllde år den 20:e Mars :)
Hon fick två fina martiniglas av mig, Jocke, Molly, Eddie, Mimmie och Lars :)
 
När vi kom hem från Jenny så blev det storstädning här hemma. Jocke, Molly och Eddie gick och la sig i soffan medans jag städade för Jocke mådde inte helt ok efter Lördagen!
 
Medan jag städade så konstaterade jag lite lätt sådär att hälften av all alkohol som kom in i vårat hus på Lördagen hamnade på golvet på något höger eller vänster.
 
Men, men det blev fint här hemma tillslut :)
 
 
Söndagskvällen spenderade jag och Jocke i soffan med lite One Tree Hill mys :)
 

Idag har jag och barnen vart ute hos mamma i det fina vädret, var riktigt skönt att sitta ute idag :)
Kunde faktiskt känna lite vårkänsla idag :)
 
 
Barnen fick stanna kvar ute hos mamma själva en stund medan jag åkte in och körde ett härligt Afro-pass :)
Efter afron så körde jag ut och hämtade barnen... Hon kunde inte hålla Eddie vaken för han var jätte trött idag, så jag fick väcka stackarn :(
Både Molly och Eddie somnade i bilen när vi åkte hem, så jag tänker inte hämta dom så sent igen. Dom är ju inte vana att vara uppe så länge :(
 
När vi väl kom hem och hade fått av oss kläderna så la jag ner Eddie i sängen och han sov nog innan han låg på kudden :P
Molly bytte snabbt om till pyjams och somnade lika fort  hon :)
 
 
Så nu har jag hunnit med att äta och tittat en snabbis på tv :P
 
Nu återstår bara lite bloggläsning innan min underbara älskling kommer hem från jobbet :)
Då blir det OTH mys :D <3
 
 
 
Min underbara älskling, inte ett steg utan varandra
Jag älskar dig
<3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0