klantskalle!

Hej,hej!
 
 
 
 

Ja idag har jag vart en riktigt klantskalle... Sånt här får ju bara inte hända enligt mig :(
 
 
Känns som det är enbart kaos i mitt huvud just nu, det är mycket som händer runt omkring. Jocke spenderar den största delen uppe hos sin pappa på sjukhuset och sen på jobbet... Så jag stressar runt här hemma medans både jag och barnen är halvsjuka mest hela tiden känner jag.
Mitt i allt det så ska jag hinna med min träning vilket jag alltid behöver ordna barnvakt för, och det känns hemskt :(
 
Mellan allt det så ska det städas, tvättas, lagas mat och busa med barnen. När jag är mitt uppe i allt det så är det inte så jobbigt men det blir liksom lätt så att jag glömmer hälften av allt som jag ska göra!
 
Så idag glömde jag helt bort att det var personalmöte på jobbet, kom på det typ 1 timme efter att det hade börjat!
 
Hade inte kunnat gå i vilket fall som helst eftersom min mormor ligger på sjukhuset och mamma är magsjuk så mina barnvakter var ju lite upptagna.
Men det som stör mig är att jag glömmer bort allt, jag brukar inte glömma :(
 
Så ikväll är jag arg på mig själv för att jag inte kan komma ihåg saker och ting!
 
På fredag så är älskligen och jag äntligen helt barnlediga, det behövs verkligen!
 
Vi ska ut och käka lite mat tillsammans och sen bara hem och mysa :) Ska bli en sån underbart skön fredag <3
Barnen ska få sova hos sin farmor :)
 
 
 

 
Idag när Eddie sov lunch så hörde jag bara en jäkla smäll och sen började Eddie skrika... Så jag sprang direkt in till hans rum för att kolla vad som hade hänt...Då står han nere på golvet bredvid sin sänt :O
 
Han hade hoppat ut ur sin säng alldeles själv.... Spjälsängen är nere men han klättrade över iaf!
 
Han hade inte gjort sig illa så han blev nog mest rädd när han ramlade ner. När han såg mig så blev han lika glad som han alltid blir när man tar upp honom ur sängen.
 
Jag blev ju såklart nyfiken på hur han lyckades ta sig ur sängen, eftersom det inte står något bredvid sängen som han kan klättra på.
Så jag satte ner honom i sängen medans jag stod bredvid och han bara drog sig upp med armarna och sen drog över benen och bums ner på golvet... Såklart så tog jag emot honom den här gången så han inte ramlade ner i golvet.
Så nu är det till och med full fart på han när han ligger i spjälsängen!
 
Våran lilla bus Eddie <3
 

 
Annars så har min dag bestått av det vanliga, städa, tvätta, ge barnen mat och sen busa med dom mellan det :)
Nu sover båda barnen sen några timmar tillbaka... Så jag har hunnit få det fint här hemma :) 
Sitter bara och väntar på att älsklingen ska komma hem så jag får prata av mig lite med honom!
 
 
 
Nu ska jag stänga ner här och lugna ner mig lite mer med bra musik :)
 
Puss & Kram
<3
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Du vet redan vad jag tycker. Jobbet borde tycka det är okej ändå, så mycket som du har runt dig liksom :o och ja, Eddie är fortfarande bus ;) Du får se till att skynda på imorgonbitti.. bara hoppas han inte vaknar och är tyst så han hinner klättra ur innan du ens hört honom ;P

Svar: Ja, usch jag gillar inte att ha såhär mycket runt om mig.... Vill inte heller be Jocke strunta i att åka till sin pappa för han behöver ju vara där och jobbet måste han ju också till. Så jag får helt enkelt strunta i att ta det lugnt för länge för då kommer jag inte orka att köra igång igen nästa dag. Upp och köra full fart direkt när första ungen vaknar :) Den där Eddie har vart bus sen han tittade ut eller nej han har vart bus sen han blev till :P <3
Elin Skogsberg

2013-03-12 @ 22:16:14
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0