Mobilen

Hej!

Jag har inte glömt bloggen men våra datorer har mer eller mindre packat ihop och internet funkar lite som det själv känner för!
Mobilen är inte bättre den... Internet på mobilen ska vi inte ens prata om, jag kan knappt ringa till folk längre för mobilen tycker visst inte att det är okej!

Har försökt blogga från mobilen ett x antal gånger men det har slutat med att den har stängt ner och sen är mitt inlägg borta, men jag gör ett nytt försök nu igen.

Hoppas på att vi kan köpa oss en ny dator snart så jag slipper bli totalt uttråkad på kvällarna här hemma!

Jag har även åkt på en förkylning, så jag ligger nerbäddad i soffan och tycker ännu mer synd om mig.

Förutom allt strul med datorer och alt sånt skit så är det faktiskt bra :) 
Kände att jag var tvungen att tillägga det ;P

I helgen så ska vi åka till Evve,Sebbe och Emil :D då blir det att fira alla tre för dom har hunnit fylla hela bunten :) 

Nu ska jag gå och fixa mig en kopp te och hoppas på att hostan ger sig lite iaf!
Håller tummarna på att det funkar att publicera inlägget nu!

Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

I helgen blir det mysa! :D

Svar: Massor av mys blev det <3
Elin Skogsberg

2013-11-19 @ 22:25:34
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0