Strul

Hej,hej

Idag när datorn fungerade som den skulle så krånglar såklart internet ist! Varför skulle allt bara flyta på en dag här hemma? Det vore ju extremt tråkigt....
Jag börjar faktiskt bli väldigt trött på att det alltid är något som strular!


Hur som helst så var barnen hemma från dagis idag för dom börjar bli lite små förkylda, så tänkte att det är bättre att ha dom hemma idag så dom förhoppningsvis slipper bli jätte sjuka.

Mimmie hängde med hem till oss idag. Så vi har planerar om alla våra orkidéer och så har Molly och Mimmie gjort smycken :)
När klockan började närma sig fem så åkte vi mot Arver för att lämna bilen.

När vi kom hem igen så åt vi lite kvällsmat sen var det dags för lite ombyte och tandborstning för båda barnen. När det var klart så började Molly städa sitt rum och jag gick och la Eddie :)
När Molly hade städat klart och jag vikt klart tvätten så satte vi oss i soffan och läste super Charlie(den boken är faktiskt kul, till och med jag skrattar när jag läser den).
Efter boken så stoppade jag ner Molly i sängen också:)

Nu sitter jag i soffan och kollar lite tv och inväntar Joakim!
Det är dock lite svårt att koncentrera sig på tv:n för både Molly och Eddie snarkar som tokar, jag förstår inte hur dom kan klara av att sova när dom snarkar så högt :P 
Det roliga är att den minsta låter mest ;)



Våra sötnosar som låg i våran säng i söndags och kollade på bilar hela kvällen :)

Sen bjuder jag även på en bild på mig och älsklingen från maskeraden i Lördags ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll alla fina människor :)
Puss & Kram


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0