Städ

Hej,hej!
 
Nu känns det som att jag och mamma har städat oavbrutet i flera veckor... Två stora flyttstäd samtidigt som man håller på att flytta in i det nya huset är inte att rekommendera!
Nu har jag fixat klart här hemma för dagen, tänkte gå ut och hämta en till låda i garaget och packa upp men jag orkar verkligen inte det. Så nu sitter jag äntligen i soffan och myser bredvid kaminen :)
 
Vi har inte fått några kanaler hit ut än så jag får nöja mig med film på kvällen.. Just nu gör det inget att bara utan tv för det finns så mycket att plocka med haha :P
Eddie har invigt stället ordentligt iaf. På två dagar har han hunnit med att slänga sig ner med bakhuvudet i stengolvet, rymt ut och plaskat i vattenpölar i enbart blöja och strumpor, kört ner med sin bil för trappan, klättrat upp i alla fönster och så har han rivit ner sitt element över sig... Allt det utan att göra illa sig, jag förstår inte hur han lyckas med allt :O
Det är verkligen tur att han nästan aldrig gör illa sig!
Molly började blöda näsblod igår, det forsade ut i 15 minuter på henne. Hon är så duktig på att bara sitta still när hon börjar blöda och hon får aldrig panik eller blir ledsen :) mammas duktiga lilla tjej <3
Nu ska jag mosa in lite mer ved i kaminen och skriva lite med Evve innan jag måste hoppa in i duschen :)
Ha en fortsatt trevlig kväll alla fina <3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Äntligen är du igång igen! :D:D:D:D

Tyvärr kan jag inte kommentera ditt senaste inlägg dock?!?! Dumt!

Jag längtar tills erat internet kommer så det blir lite aktivt skrivande här inne igen ;) hihi <3<3

Svar: Hmm, ska kolla vad som är fel :P ja då jäklar :D
Elin Skogsberg

2014-04-08 @ 15:47:12
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0