kvällsjobb

Hej,hej!
 
Imorse så hade lilleman feber så han fick stanna hemma från dagis såklart... Han mådde lite bättre på eftermiddagen så vi gick ut och åkte lite 4-hjuling, vilket gjorde honom överlycklig :)

Molly sover hemma hos sin farmor idag. Hon frågade mig imorse om jag kunde kolla med hennes farmor om hon fick sova där själv någon gång utan sina kusiner. Så då fick hon göra det idag :)
Så jag hämtade en överlycklig Molly från dagis som fick som hon ville sådär på direkten :P

Så vi åkte hem och packade ihop lite kläder till henne och sen åkte vi till Leos Lekland och hämtade upp Anna-liisa där(hon var där med Mollys kusiner och deras mamma). Sen åkte vi förbi Maxi innan jag skjutsade hem Anna-liisa och Molly till Grundby.

Eddie och jag åkte hem direkt efter, det blev lite lek i en väldigt kladdig sanlåda... Men vad gör det när Eddie var glad :)
Eftre ett tag så dök mamma upp så då gick vi och plockade lite jordgubbar till Eddiebus!
När Joakim kom hem så åkte jag och mamma in och jobbade en snabbis eftersom jag inte kunde åka och jobba under dagen. 
Men nu sitter jag iaf i soffan sen ett tag tillbaka och har hunnit med att käka lite kvällsmat med Jocke och kollat lite 24! 
Jocke har åkt in till jobbet igen för att fixa klart med min bil... Så nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på musik. Kollade nyss om Madeleine ville komma ut men hon har inte svarat än så vi får se vad som händer... Annars får jag väl gå och lägga mig istället.

Nej nu ska jag ta och avsluta här och kolla om Evve har skrivit något på sin fina blogg :)
 
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0