rumpa & lår

Hej,hej!
 
Här sitter en nytränad Elin och njuter i soffan. Har kört mina rump/lår övningar idag igen... Skulle egentligen ha joggat idag men blev för mycket att göra här hemma så hann inte åka iväg. Så det blev samma träning idag som igår :P Men vafan, bättre det än ingenting!
Men imorgon satsar jag på att komma ut och jogga, jag har redan meddelat Jocke det så då brukar han vara snabb hem från jobbet :)



Eddie var hemma från dagis idag igen för han hade feber... Han sov väldigt länge imorse så jag hoppas att det hållet på att vända. Jag fick väcka honom klockan 11:30 för annars hade hela dagen blivit förstörd. Men han var skapligt pigg när han vaknade... Däckade dock under dagen igen. Han hade 38,7 när vi la honom så den är lägre än igår iaf!
Hoppas lille plutt är frisk imorgon <3

Molly sov ju hos sin farmor igår så hon kom hem nu ikväll.. hon kom inte försen runt 18:00, hon ville tydligen inte åka hem idag haha :P
Men hon var glad när hon kom hem iaf :) Så ikväll fick hon ligga och kolla på film i soffan och somna där(helgmys) för hon ska inte till dagis imorgon heller. Vi ska iväg till VC och ta allergitester för myggor och getingar. 
Ska blir skönt att få svar på det :)



Det har nog inte hänt så mycket mer idag faktiskt... Så jag ska avsluta här och kolla på ett avsnitt Desperate Housewives :)
Ha en trevlig kväll.
Puss & Kram <3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0