sjuk

Hej,hej!
 
Jag hade visst turen att åka på en förkylning... Kände igår när vi var iväg och jobbade att jag hade lite ont i kroppen. Så inatt vaknade jag av att jag hade fått feber, så idag spenderar jag dagen hemma på soffan i lugn och ro. Sambon körde barnen till dagis imorse och hämtar hem dom sen när han har slutat. Så nu håller jag tummarna på att jag är frisk tills imorgon så jag kan återgå till jobbet. Känner mig ganska så oaktiv när jag bara ska ligga på soffan... 


Hur som helst så satt jag inne på fb och kollade tidigare idag så då såg jag att en kille har hittat en liten duva helt övergiven... den har knappt fått fjädrar stackarn. Så det slutade med att Mimmie hämtade den och körde ut den till mig så vi kan ha den ute på gräset i en bur så den växer till sig(om den överlever vill säga). Mimmie har vart och köpt lite maskar i djuraffären så hoppas att han äter det. 


Jag har hunnit med att ringa till Vårdcentralen också för att få en tid till Molly. Hon är nog allergisk mot myggor precis som jag. Vi hade redan ringt om det men vi fick aldrig hem någon kallelse utan igår fick vi hem en faktura för uteblivet besök... Men,men  nu är fakturan bortskriven och så har vi fått en ny tid över telefon så nu vet jag när vi ska dit :)


Nu ska jag återgå till ligglägge i soffan igen, för huvudet var inte helt okej med datorn känner jag.
Ha en trevlig dag!
 
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0