bror

Hej,hej!
 
Imorse så åkte jag och barnen en sväng till mamma för Jocke skulle åka och hämta lastmaskinen i Torshälla. Det blev lite frukost och sen två väldigt snabba matcher kubb :)
 
Sen begav vi oss hemåt för att haka ihop soffan som Jocke har skruvat gast fötterna på. Så nu sitter jag här i våran nya fina och extremt bekväma soffa :D 
 
 
Efter det så fixade vi lite ute innan det var dags att bege sig in till bror min som hade lite födelsedagsfirande idag. Lagom när vi skulle packa in oss i bilen för att åka så kom Jesper(Jockes lillebror) och ville ha hjälp med att få ner sin bil från kärran. Så vi kom inte lite försent till Emil och Jenny men det var lika trevligt för det såklart :)
Emils present från oss kunde vi inte ta med idag för den har inte kommit än, men den som väntar på något gott... ;)
 
 
När vi kom hem så hade lille Eddie somnat så vi bar in honom i soffan så han fick vila en liten stund till, Molly och Jocke gick ut och körde in Jespers bil i verkstaden. 
När dom var ute så passade jag på att kolla igenom blocket efter en spis som vi kan ställa in i poolhuset. Jag hade lite tur idag så jag hittade en jättefin spis för 500 kr så jag ringde direkt och frågade om den fanns kvar, det gjorde den så vi hoppade in hela familjen + Jesper och åkte mot Torshälla för att hämta den. Så nu har vi äntligen fått dit en spis :)
Imorgon ska vi även hämta kylen på elgiganten som vi har beställt :D 
Med andra ord så är poolhuset alldeles strax färdigt så nu kan vi ha massvis med gäster haha ;)
 
 
 
Jocke har förlängt sladden nu till tv så jag kan titta lite på tv innan vi ska sova. Jag vet inte riktigt vad Jocke har hoppat ut för att göra, men jag ska avsluta här och kolla på ett avsnitt Gossip Girl innan det blir natti för min del :D
 
Ha en trevlig kväll!
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0