hobbit

hej,hej!
 
Sent om siders så är jag äntligen klar med alla sysslor för idag :)
 
 
Idag fick mamma och jag lite extra jobb, vi fick åka in och putsa fönster på ett av våra ställen. Blev bara ett par timmar men det var skönt att komma iväg lite iaf.
 
När jag kom hem så blev det bara att äta lunch innan jag skulle åka mot dagis för att hämta upp mina trollungar :)
Meningen var att vi skulle åka hem och pyssla lite på gården idag men Molly fick ta hem sin solros som hon hade planterat på dagis idag, så hon ville åka ut och ge den till mormor.  Eddie somnade påvägen ut så han sov på soffan under tiden som vi var där ute. Molly visade stolt upp sin fina blomma som hade börjat komma upp lite och sen tog vi oss en snabbfika innan vi åkte hemåt:)
 
När vi kom hem så började vi med maten direkt, det blev fiskgratäng med räkor idag. Det blev väldigt uppskattat av barnen :)
 
Efter maten så hoppade Eddie i säng och Molly och jag gick ut och hoppade lite studsmatta. Sen efter det så blev det sängen för Molly också :)
 
 
Nu ska jag och Jocke äntligen kolla på hobbit 2 :D Vi har försökt titta på den ett par kvällar men det har slutat med att någon utav oss somnar direkt haha. Men idag kollar vi i soffan så då kanske vi lyckas hålla oss vakna :P
 
Ha en trevlig kväll alla fina!
 
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0