parken zoo

Hej,hej!
 
 
Idag började vi dagen med lite fix med poolen, vet inte riktigt om vi fick ordning på den tillslut. Det märker vi imorgon :)
Efter det så packade vi ihop våran lilla familj och åkte iväg till parken zoo tillsammans med Linn, Rickard och lilla Thyra. Det var en riktigt mysig dag måste jag säga och det gick bra med Eddie, han brukar ju ha en liten tendens till att sticka iväg lite hipp som happ men han satt lungt och fint i sin vagn eller gick med Thyra :)
Han var lite rädd när vi gick in till dinousarielandet men han överlevde det iaf :P
 
Efter parken så åkte vi hemåt och packade upp efter dagen och Eddie fick sova en lite stund när vi kom hem för han var helt slut stackarn.
Lite senare så dök Linn, Rickard och Thyra upp igen för dom skulle käka här :) 
 
Så vi grillade lite hamburgare och busade lite med barnen. Jag tror nog att alla tre sover som små stockar inatt :)
 
Nu har Jocke slipat en vägg i vardagsrummet och jag har städat undan på gården och fixat lite inne. Så nu sitter vi här ute på altanen och bara njuter av kvällen :)
 
Jag är supernöjd med dagen och kommer nog somna så sött på kudden när det blir dags för det :)
 
 
Nu ska jag ta och stänga ner här och prata lite med min karl innan det blir natti natti för våran del!
 
Ha en trevlig kväll alla fina. 
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0