Regn

Hej,hej!
 
 
Passar på att hoppa in hit när Eddie sover och Molly kollar på film :)
Jag har jobbat klart för idag och nu sitter jag hemma i köket och deppar över att det är sånt tråkigt väder ute. Jag har verkligen ingen lust att gå ut idag men jag tror inte att barnen kommer vilja stanna inne hela dagen bara för att det regnar.
Så jag får väl ta och leta fram någon regnjacka och stå ut några timmar ute i kylan :P Barnen blev hemma från dagis idag också så dom är helt friska innan dom åker dit igen. Men imorgon så är det nog vanliga rutiner som gäller.. Molly tjatar om att få åka till dagis och leka med Minou och Leah så hoppas dom är helfriska tills imorgon :)
 
 
 
Nej jag hann inte skriva sådär jättemycket just nu, för nu måste jag gå ut och kollar hur det går med poolen och sen ska jag försöka få tag i ett mail till släktträffen i sommar.
Hoppar antagligen in senare ikväll och skriver ett inlägg :)
 
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Åh, vad gör ni med poolen och hur går det? :D

Svar: håller på och fyller den, den är nästan helt fylld nu :D Så efter det är det dags att göra rent den och sen börja värma upp :D
Elin Skogsberg

2014-05-07 @ 15:36:20
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0