Skithelg!!!!

Hej,hej!
 
 
Ja det har vart en mindre rolig helg för min del kan jag meddela.
 
I Fredags så åkte mamma och jag till Tuna Park för att käka lunch och njöt av att vi hade långlunch. Vi bestämde oss för att åka till mio och kolla på en soffa innan vi skulle börja jobba.
Påvägen till mio så började det mala i ryggen så jag sa till mamma att vi skulle stanna på Statoil och köpa alvedon för jag trodde att min gallsten höll på att spöka igen.
Mamma gick in och skulle köpa alvedon och när hon kom ut så kunde jag knappt andas, så mamma började köra mot akuten men ringde sen Ambulans istället för jag fick inte någon luft alls där ett tag.
 
När jag hade kommit fram till sjukhuset så började det släppa lite och hon i ambulansen var väldigt duktig på att lugna mig och såg till så att jag andades ordentligt innan hon åkte vidare från sjukhuset. 
Mamma dök upp efter ett tag och sen skjutsade dom in mig på ett rum och tog lite prover. Antingen så har jag stenar kvar i gångarna eller så är det gallgångarna som krampar sa hon.
Proverna visade på lite förhöjda njurvärden och konstiga levervärden(lite konstigt uttryck för en läkare kan jag tycka). Men nu ska jag bli kallad inom en vecka för prover på njurarna och sen kommer jag få en kallelse för prover på levern senare.
 
Jag gick en till spruta innan jag åkte hem. Men när jag kom hem så började den där jävla smärtan komma tillbaka. Som tur är så gick det bort med Alvedon. 
När jag vaknade i Lördags så kändes det lugnt förutom att jag var väldigt trött då. 
 
Molly var iväg med mormor, morfar och mamma på kosläpp och Jocke var iväg med Eddie på kalas.
När dom kom hem så började den där jäkla smärtan komma tillbaka igen... Så jag tog först två alvedon men dom hjälpte inget så jag tog mig en diklofenak som inte hjälpte ett skit den heller... Så jag fick helt enkelt ta min jäkla spasmofen som jag hatar. 
Smärtan försvann efter den men jag har vart totalt utslagen sen jag tog den igår vid typ 19 tills nu. 
Hatar den där jäkla tabletten, men det verkar som att det bara är den som hjälper lite mot smärtan :/
 
Nu har jag ätit lite mat iaf och fåt behålla det. Nu väntar jag bara på att det ska sluta snurra så förbaskat i huvudet.
 
Jag ska ta och leta fram en bra film och lägga mig i sängen igen och hoppas på en smärtfri natt, sen ska jag även hålla tummarna på att jag mår helt bra imorgon!
 
Hoppas att ni alla andra har haft en mycket bättre helg än mig.
 
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0