skola

Hej,hej!
 
 
 
Idag har jag fått låna Anna-liisas dator för jag hade tänkt skriva ihop ett fint litet CV ikväll... Men när jag satt och skrev det så kom jag fram till att jag inte vill söka något skitjobb till utan jag vill söka till skolan istället så jag kan få söka ett jobb som jag vill ha.
 
Så nu har jag spenderat hela kvällen till att försöka skicka in en ansökan men det är inte direkt lätt kan jag meddela. Jag har fått hjälp från Madeleine så tack vare henne så har jag iaf kommit en liten bit framåt :)
 
Nu sitter jag fast igen så jag tänkte att jag lika gärna kunde hoppa in på min fina blogg en sväng :P

Idag sover Molly hos min mormor och morfar så det hara bara vart jag och Eddie här hemma på eftermiddagen. Det har vart riktigt mysigt att få vara själv med honom ett tag :)
Nästa gång så ska jag kolla om Eddie kan sova hos mamma så jag får en dag med bara Molly också :)
Dom små uppskattar verkligen att få ha egentid med mamma och pappa ibland :P
 
 
Nu är det bara 10 minuter kvar tills Joakim slutar så jag måste avsluta här och försöka få ihop min ansökan till skolan :P
Sen måste jag hoppa i säng direkt när Joakim kommer hem för imorgon öppnar jag på Friskis&Svettis.
 
Hoppas jag får se några morgonpigga människor träna ;)
 
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0