skor

Hej,hej!
 
 
Nu sitter jag hemma i köket och tar det lite lugnt innan jag ska hämta mina busungar från dagis :)
 
Vi slutade tidigt idag så jag åkte förbi tuna park och köpte mig ett par löparskor för mina är skapligt utslitna haha ;)
Ska gå med dom ordentligt innen ikväll så jag är säker på att dom blir bra innan jag ger mig ut och springer i dom:)
Passade även på att köpa varsin keps till Molly och Eddie, hoppas att Eddies passar bara. Han har ju så litet huvud så det är inte lätt att hitta en keps som passae honom haha!
 
 
 
När jag har hämtat barnen på dagis så blir det en sväng ut till mamma idag igen för jag ska skjutsa in mamma och Linda till stan sen!
Fick muta Molly imorse för att få upp henne ur sängen.... Hon blir bara mer och mer morgontrött den där lilla tösen  :P
Som tur är så mutade jag med att hon skulle få träffa mormor idag så det blir ju inga problem ;)
 
 
 
 
Nej nu ska jag packa ihop datorn och dra mig mot dagis :)
 
Ha en trevlig dag!
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0