tappat rösten

Hej,hej!
 
 
Nu har jag vart dålig på att skriva i ett par dagar... Det har hänt både det ena och den andra under helgen så jag har inte riktigt haft tid med skrivandet.
 
Igår så var Jocke hemma från jobbet för jag hade feber och extremt ont i kroppen och så hade jag även tappat rösten. Idag har jag inte riktigt lika hög feber och rösten är en smula bättre... Dock så har halsen blivit sämre :(
 
Hur som helst så handlade vi lite blommor igårkväll. Det blev 4 st buskar som vi har planterat utanför entrén, några småblommor till två krukor som står vid poolhuset och så en ros :)
Rensade min fina rosrabatt och det visade sig att en hade dött så jag hoppas att den nya tar sig fint där och att det är samma färg på den nya rosen :P
 
 
Imorse åkte jag till Friskis&Svettis som vanligt för öppning. Det var inte sådär jättekul att gå upp imorse med feber och halsont.... Men det gick relativt fort där och det var inte så mycket folk idag så jag slapp prata massvis med min knappt existerande röst :)
 
När jag var klar på Friskis så var det bara att springa till bilen för att åka fort hemåt så barnen hann till dagis i tid. Vi kom några minuter försent men det gjorde inte så mycket :)
 
 
När jag hade lämnat barnen på dagis så åkte jag förbi syster en snabbis och käkade frukost och väntade på att mamma skulle bli klar på sjukhuset. Jag hann lagom få i mig frukosten innan mamma ringde och sa att hon var klar. Så då körde jag hem mamma sen fick jag äntligen åka hem och lägga mig på soffan och vila!
Blev ungefär 3 timmars vila innan det var dags att åka till dagis för att hämta mina små busungar :)
 
Eftersom det blev strul med bilar imorse så slutade det med att Jocke tog mammas bil imorse till jobbet... Så vi fick åka ut till mamma efter dagis för att vänta på att Jocke skulle sluta. 
Det var ifs väldigt skönt för mig eftersom mamma hjälpte mig lite med barnen, det är guld värt när man inte känner sig tipp topp! 
 
 
 
 

Nej nu ska jag ta och stänga ner här för klockan är redan 22:30 och jag MÅSTE vara frisk imorgon för då är det jobb som gäller för min del. Sen ska även Jocke klyva ved efter jobbet så jag blir själv hemma med barnen hela eftermiddagen och kvällen. 
Sov gott när ni alla ska sova!
 
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0