vildsvin

Hej,hej!
 
Här sitter jag mitt i natten och väntar på att Jocke ska komma hem :)
 
Jag har visst inte skrivit här på väldigt länge... Det är visst väldigt lätt att glömma bort det här med skrivandet :)


Det har väl inte hänt så mycket nytt som jag kan skriva om tror jag.
 
Det som är nytt är väl att vi har fått besök av vildsvin två nätter nu, så jag försöker komma på något för att få bort dom. Jag hoppas att någon kan skjuta dom så vi slipper ha dom här- Fyfan vad dom förstör mycket på bara några timmar. :/
Jag hoppas verkligen att dom håller sig borta inatt.



Sen så har jag även börjat skriva matdagbok och väga precis allt jag äter. Jag måste säga att det är väldigt effektivt att göra så, för jag har fått ner 3 kg på 3 dagar :D Jag äter allt bara det att jag räknar mer på vad jag får i mig nu så jag får rätt mängd av allt :)


Nu ska jag gå och vika lite tvätt, får se hur mycket jag hinner vika innan Jocke kommer hem.
 
Men sov gott alla :)
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0