busungar

Hej,hej!
 
Jaha här sitter jag som vanligt i soffan och har absolut ingenting att göra :)  
Har precis kollat klar på Grey's Anatomy och jag undrar hur dom tänkte där egentligen, det var inte okej att avsluta avsnittet på det viset. Hur ska jag klara mig en hel vecka utan att veta vad som händer?!



Idag har det vart en sån där seg dag. Som tur är så var barnen ungefär lika trötta som jag var idag ;)
Vi har iaf hunnit med att busa ute i det blöta vädret, vi kunde tyvärr inte vara ute i mer än 1 timme för då var vi alla tre genomblöta.
När vi hade kommit in och fått på oss torra kläder så var det dags för lite mellanmål för mina älsklingar. Dom bokstavligen vräkte i sig mellanmålet och sen fick dom mysa ner sig i soffan med filtar och kolla en film för att värma sig lite :)
När dom kollade på filmen så passade jag på att städa här hemma :) Lagom till jag var klar med städningen så slutade filmen :)
Efter filmen så tyckte Eddie att jag och Molly skulle hänga med upp till hans rum och leka med alla hans dinousarier. Varken jag eller Molly var speciellt sugna på att leka med dinousarier men det slutade med att vi alla tre skrattade som tokar och hade byggt upp en riktigt liten fin dinousariestad i Eddies rum :D 
Tillslut så fick jag ont i rumpan och knäna efter att ha krupit omkring där uppe med dom, tittade på klockan och insåg att vi hade vart där uppe och lekt med bara det i 2 timmar. Galet vad tiden går fort när man har kul :D
 
Älskade ungar, ni är för underbara <3



Efter all lek där uppe så städade vi undan våran fina lilla stad och gick sen ner för jag skulle börja med maten. Medan jag förberedde maten så satte mina småttingar på lite musik och dansade runt som två vildingar :D 
Efter ett litet tag så dök mamma upp, så jag bytte om till träningskläder och gasade in mot gymmet ;)

Det var en riktigt bra dag på gymmet idag :D Trodde faktiskt att det skulle gå åt helvete om jag ska vara ärlig. Jag hade knappt fått i mig mat idag så trodde inte att jag skulle orka någonting. Men kroppen kan verkligen chocka en ibland. 
Jag hade nog kunnat jogga på hur länge som helst idag, det blev dock bara 30 min idag eftersom mamma satt hemma med barnen så ville jag inte dra ut på tiden för mycket.
Gick super med alla vikter och jag kände att jag orkade extremt mycket idag, känner mig fortfarande sådär löjligt glad över att min hemska kropp orkar så mycket :D
På RÄTT spår var det!!!! WIHOO!
 
 
När jag kom hem från gymmet så åkte mamma hem direkt för hon kände av katterna. Eddie var redo för sängen så vi tog med hans nytvättade sängkläder upp och bädda iordning hans säng. Sen hoppade han ner i sängen och somnade som en stock :) 
Molly fick stanna uppe och kolla på farmen innan även hon hoppade ner i sängen och somnade som en stock :)
Måste få säga att jag är oerhört lycklig över att våra barn är extremt lätta att natta :D 
 
Nej nu avslutar jag detta inlägg med en bild på Eddie som jag gick in och tog när jag hade sagt godnatt till Molly :)
 
Ha en fortsatt trevligt kväll!
Pussen
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie♥

Ja, tänk om en annan hade en sån där lätt nattad unge ;)

Svar: Han har ju kommit på hur han får extra tid med dig på kvällarna ;) <3
Elin Skogsberg

2015-02-18 @ 22:42:54
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0