stallet

Hej,hej!
 
Idag när vi vaknade här hemma så ringde min mormor och berättade att mordar hade vart och besiktat deras bil som det blev körförbud på... Så hon frågade om jag hade lust att köra dom till affären så dom kunde veckohandla.
Så vi käkade lite frukost och sen åkte vi in och körde dom till affären. När dom var inne och handla så åkte vi till Jocke på jobbet och lämnade hans matlåda som han hade glömt hemma.
 
När vi kom tillbaka till affären så var mormor och morfar klara så då åkte vi hem till dom så dom kunde springa upp och lägga in alla varor.
Sen så hängde dom med ut till mamma.  Jag skulle ut dit för att lämna av Eddie där medan vi var i stallet. Mormor och morfar ville hänga med ut och hjälpa mamma med Eddie, så det var ju snällt :D
 
Jag och Molly fick klara oss själva i stallet idag eftersom Linn är hemma och är sjuk.
Det gick faktiskt bra, men jag saknade Linn!! Fick be om hjälp med sadeln eftersom Molly inte når upp och jag är typ osäkerheten själv när vi är i stallet... Molly sa till mig flera gånger att skärpa till mig, hon tyckte visst att jag var riktigt larvig.
Men hon fixade resten själv :) 
Dom fick hoppa idag och Molly såg ut som en liten solstråle lektionen igenom :D 
 
När lektionen var slut så konstaterade Molly att Linn var mycket bättre ha med i stallet... Hon blev lycklig när jag sa att Linn kommer med nästa vecka igen :) 
 
 
Efter stallet så åkte vi ut till mamma för att hämta Eddie, mormor och morfar. När vi hade lämnat av mormor och morfar så åkte vi hem för att läsa en stund i en bok innan det var dags för sötnosarna att hoppa i säng :)
 
 
Men nu ska jag gå och slänga in lite mer ved i kaminen så vi får lite värme här inne ;) 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Pussen
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥

Hahaha åh, du är larvig :D

Svar: haha ja iaf om jag frågar min dotter xD
Elin Skogsberg

2015-02-12 @ 22:46:50
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0