Torsdag

Hej,hej!
 
Idag så fortsatte vi med våran dinousarielek... Barnen tyckte att vi skulle avancera den leken lite idag.
Så jag fick förklarat vi alla tre tydligen hade blivit förvandlade till tre dinousarier som behövde ett hus... Det hela slutade med att vårt vardagsrum blev förvandlat till en koja :P Jag tror att dom bara lurade mig med det där om att dinousarierna behövde ett hus.... Jag misstänker att dom enbart var ute efter att få bygga en STOR koja i vardagsrummet :P 
Men hur fallet än var så hade vi väldigt kul :D 
När vi hade lekt färdigt så plockade vi undan allt och packade ihop oss för att åka mot mamma. Vi käkade mellanmål där idag innan det var dags att åka till stallet med Molly :)
 
 
Molly var jätteduktig i stallet idag :D Linn gjorde mig sällskap på läktaren istället för att stå i mitten och kolla på Molly.
Det var riktigt nyttigt för Molly att känna att hon faktiskt klarar av det där själv :) Hennes självförtroende höjdes ännu mer idag och jag är så stolt över henne :D 
 
 
Efter ridningen så åkte vi och hämtade en trött liten Eddie... När jag tog ut honom ur bilen när vi kom hem så sa han: Mamma jag är lite trött i ögat, lille söte pojk <3
Vi gick in och borstade tänderna på honom och sen somnade han nöjt på kudden :)
Molly stannade uppe och kollade på farmen idag också, sen gick hon upp och la sig och somna på 2 sekunder :P
 
 
Nu sitter jag och pratar med min kära vän Evve och väntar på att min andra halva ska komma hem :) 
Så ni får nöja er med detta inlägg för idag :D
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Pussen

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0