Bildbomb

Hej,hej!
 
Här kommer lite bilder på dagens inköp :)
Lite badkläder inköpt till Molly :)
Sen blev det dom här sandalerna till barnen :) Tyckte faktiskt att dom var helt okej även fast det tog emot at köpa sandaler :P Barnen tyckte dom var både sköna och fina så det blev ju kalasbra :D

 
Sen köpte vi den där kepsen till Molly också :D
 
Två nöjda barn blev det efter en tur på Tuna park :D
 
 
 
Nu när jag ändå är inne och laddar upp bilder så måste jag ju lägga upp lite bilder från eftermiddagen också :D
 
Haft en väldigt bra dag idag rakt igenom :D Jag älskar er mina små sötnosar <3 <3
 
Detta får bli allt från mig idag :)
Puss och kram :)

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥

Så fint :D Och vilka fina studsbilder ;) hahah!

Svar: ja :D <3
Elin Skogsberg

2015-06-10 @ 23:00:17
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0