onsdag

Hej,hej!
 
 
Här sitter jag i soffan och dricker en kopp kaffe :) 
Slutade innan lunch idag så jag hann åka hem och avnjuta lunchen till ett avsnitt av Vampire diaries :P
 
Ska strax röra på mig igen så jag hinner stanna och handla lite innan jag plockar upp mina små hjärtan :)
Måste köpa hem lite saker så vi kan slänga ihop en tårta här hemma, för imorgon ska ju Molly bjuda på tårta i stallet eftersom hon ramlade av förra gången :)
 
 
När jag har plockat upp dom från dagis så ska vi åka ut en sväng till tuna park och köpa sandaler. Första gången jag går med på att köpa sandaler till barnen. Jag tycker ju verkligen inte om sandaler egentligen men dom här var faktiskt riktigt fina :)
Hittade även en fin bikini till Molly så vi får se om hon vill ha den eller inte. Slänger in en bild på sakerna sen :)
 
Nej nu måste jag avsluta här om jag ska hinna åka och handla innan det är dags för att hämta barnen.
Ha en fortsatt trevlig dag!
 
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0