Tokungar <3

Hej,hej!
 
 
Idag började jag dagen men en härlig sovmorgon... Jocke tyckte att det var en bra idé eftersom min dag igår var allmänt förvirrande pga sömnbrist. Vaknade alldeles utvilad kl 10:00 :D
Då gick jag ut till garaget och hjälpte Jocke med att flytta lite saker. Efter det så åkte Jocke till jobbet och jag åkte in till mormor och morfar för dom ringde och fråga om jag ville käka lunch där :)
När lunchen var intagen så åkte jag vidare till dagis och hämtade upp mina sötnosar :D

Molly ringde mormor och morfar och frågade om dom ville komma ut på en kopp kaffe för Molly tyckte visst att det var evigheter sen hon fick träffa dom... Ska tillägga att hon träffade dom igår ;) hahah!
Dom kom iaf ut på en kopp kaffe lite snabbt, så barnen blev helnöjda :)

När mormor och morfar åkte hem så gick vi ut och tog fram barnens 4-hjuling så dom fick roa sig med den medan jag tog bort lite sly!
När jag var klar med det fick dom köra in 4-hjulingen i garaget för jag var tvungen och gå in för att börja med maten.
Barnen stannade kvar ute och herjade på tomten medan jag lagade mat :) Jag bara älskar att stå i fönstret och kolla på dom när dom leker ute för fullt. Dom är underbara på alla sätt och vis <3
 
 
När vi alla hade käkat upp maten så hjälptes vi åt och plocka in allt i diskmaskinen och i kylen.. Sen satte vi oss i soffan och läste en bok innan det var dags för Eddie att hoppa i säng :)
Molly fick stanna uppe en stund till och pyssla ihop några armband :)

Båda barnen sover nu sen ett par timmar tillbaka och jag sitter här i köket och funderar på allt och inget :)




Sådär, nu har jag även laddat upp med en kopp kaffe :) 

Ikväll sitter jag och funderar på det här med favorisering av barnbarn... Det stör mig något så fruktansvärt mycket att vissa människor gör så. Jag förstår inte hur man kan ha hjärta att favorisera vissa barnbarn mer än andra. Det stör mig extra mycket när folk verkligen gör allt i sin makt för att visa hela världen hur läget står till också!

Nej usch och fy på sådant beteende!!!! När det har gått så långt att barnen själva börjar förstå hur det är och känner sig åtsidosatta då blir jag förbannad!
Men tyvärr så verkar det inte som att det går att göra ett skit åt saken :/

Nej nu ska jag inte skriva mer om det... för det gör mig verkligen förbannad!



Måste ju slänga upp lite bilder på Eddie, Emil och Ellie som jag tog på dom i Söndags haha!
 
Underbara ungar haha <3
Nu ska jag ta och avlsuta här och prata vidare med Evve :D
Ha en fortsatt trevlig kväll
 
Pussen
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie♥

Hahahaha åh, våra älsklingar!! Så jäkla snygga å söta å underbara :D <3<3<3

Svar: ja :D <3
Elin Skogsberg

2015-03-10 @ 21:19:48
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0