Kadrilj

Hej,hej
 
Idag har vi spenderat dagen i stallet igen. Molly har tävlat för första gången idag :)
 
Idag stod det kadrilj på temat och Mollys grupp var minioner, dom var så söta och extremt duktiga!
Barnen hade så roligt och dom kom på 3:e plats :D 
Molly har nu fått smak för att tävla, för nu säger hon att hon tänker vara med på nästa hopptävling som är i stallet. Jag blir är så stolt över min lilla tös som verkligen vet vad hon vill :) 
 
Alla grupper var duktiga idag ska jag tillägga, men det är klart att man blir lite extra stolt över gruppen som Molly rider i ;) 
Här är lite bilder från dagen :)
Molly red på Chase Me och hon kunde inte bli mer nöjd än så eftersom det är hennes favorithäst :) 
 
 
 
 
Efter stallet så åkte vi hem lite snabbt och bytte om sen så åkte vi ut till Grundby och käkade där. Dom bjöd på hemmagjorda hamburgare och massor av goda tillbehör. Vi blev kvar där till strax efter 19 sen var vi tvugna att rulla hemåt för att hinna duscha med Molly och sen snabbt i säng eftersom det är skola imorgon.
 
Nu sitter jag här i soffan själv och lyssnar på lite musik medan Jocke är ute i garaget och fixar med bilen. 
Men nu får det räcka med bloggande för idag för nu ska jag kolla lite på tv innan det är dags för att sova :)
 
Pussen
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0