Blir irriterad!

Nu är det såhär att jag fått klagomål om att jag sagt att jag hatar en sak som killar gör!
Och så säger dom att man inte kan säga hatapå det viset, men vad ska jag säga då, hatar jag en sak så gör jag det! Jag säger inte att man hatar personerna utan saken dom gör! Plus att jag säger inte hata utan att mena det! Så vad är det att klaga över:S?

Sluta klaga på mig och sköt era egna liv ist! Jag säger hata när jag vill det, och när jag säger det MENAR jag det!!!

Hata kanske är ett starkt ord likaså Älskar men älskar kan man säga hur man vill utan att mena det fast ingen klagar! Men sen när man säger hata fast man menar det så får man klagomål:S!

det är ju trottsallt ett starkt ord för en stark känsla! Det finns ingen lag om att man inte får säga HATA!!!

Så vad är problemet, ni som klagar behöver ju inte säga hata. Men klaga fan inte på mig för vad jag gör! säger bara saker jag menar !

Tack för mig:)

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Vad har nu hänt? :/ <3

2008-12-20 @ 20:35:29
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0