Hejsan hejsan på er alla^^

Hejsan:D

Nu har jag inte skrivit på ett tag, det kanske beror på att jag inte haft riktigt tid med att skriva:P

Men iaf så har det hänt en helt del sen jag skrev sist!
Dels har jag börjat fundera på att hoppa av skolan eftersom det inte spelar nån roll hur mkt jag pluggar, räcker ändå inte:/ Så får se hur det blir med den saken.
I vilket fall som helst var jag på möte i skolan igår och dom sa att jag ska få praktik 5 dagar i veckan ist för att hoppa av så hoppas på det bästa:)

Igår bakade jag och Jesper(jockes lillebror) lite lussebullar:D det var kul:P och alla tyckte om dom:D

Och imorn ska jag på stan med sötaste Johanna:D vi ska shoppa lite julklappar och sånt där:D och om Jesper är frisk så ska han också med:P

Men nu orkar jag inte skriva mer, ska fixa mig sen ska jag gå över till Sara för att hänga med henne och hämta sötnosarna Tuva och Nellie sen ska jag busa lite med dom:D
Efter det ska älsk och jag åka in till min syster och hämta mammas julklapp:D

Men ta hand om er alla!



Puss och kram på mina små hjärtegull<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0