Juldagen<3

Jag hade en underbar julafton som vanligt:D det är ju den bästa tiden på året:D<3333
Fick jätte fina julklappar av familjen och av min älskling:D Och så var allt så trevligt:D<333

Nu är det juldagen och jag är sjuk :/ Det är inte så kul för vi ska ju ha julfirande både idag och imorn också:(
Och jag känner mig i så pigg för det, men jag ska gå iallafall<3
Idag blir det för mig och älsklingen att åka till farmor och farfar sen senare så ska vi åka till Bennys bror Tim och fira där med:)
Och imorn ska jag och älsklingen åka till mormor och morfar och käka litegott sen bara ha det trevligt:D<333

ÄLSKAR JULEN<3

Skriver kanske mer senare, om jag orkar:P Annars blir det några rader imorgon :D<333

Puss och kram på mina små hjärtegull <3<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0