Lugg idag:P

Idag vaknade jag med feber och hade jätte ont i halsen, så jag åkte till mormor och sov där. Sen vaknade jag runt elva kanske och hade fortfarande feber och ont i halsen:(
Sen när vi satt och åt så kom  jag fram till att jag ville göra någe med mitt hår!
Så jag rog saxen och gick in på badrummet och började klippa:P jag blev faktiskt nöjd:D
Trodde inte jag skulle passa i lugg xD Men det gjorde jag tydligen:)
Det blev lixom lite med form på håret med lugg och det gillar jag:D Man kan ju inte gå¨runt med samma frisyr hela livet;)
Det var min dag hittills det:D


Måste bara säga att jag längtar så extremt mycket till JULAFTON:D Jag bara ÄLSKAR julen:D<333

Men har ni några förslag på vad man kan köpa för julklapp till sin pojkvän:P?

Tack så mycket på förhand:D

Puss och kram mina små hjärtegull<33

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

du hade väl lugg innan? :) <33

2008-12-18 @ 15:12:18
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0