Tråk dag idag!

Jag har verkligen tråkigt idag!
vaknade med huvudvärk och bara mådde skit dåligt! Men min söta älsk gick och hämta huvudvärkstablett åt mig och vatten. Det blev lite bättre iaf, men mår allmänt dåligt idag:/ vet inte ens vad det är för fel:S
Hatar att må dåligt när jag inte vet vad det är för fel!

Snart ska min älskling ut och ploga och då blir jag själv här hemma, får titta på film och bara sega tills han kommer hem. Hoppas det går fort för han att ploga (vilket jag antar att det inte gör, för vi var och kollade på ytan han skulle ploga tidigare idag och det var inte en liten yta och inte var det lite snö heller!) BLÄ=( Kommer ju tråka ihjäl innan Jocke kommer hem!

Så om nån vill hitta på någe är det bara att höra av er, för jag har ingenting att göra idag!

MEn nu ska jag gå och mysa med älsk i soffan innan han ska åka iväg! Men skriver kanske mer senare!

Puss och kram på mina små hjärtegull<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0